fredag 30 augusti 2013

Tre till testade

Grattis till alla som hittat den perfekta mascaran. Jag har letat i över 30 år och visst har man väl snubblat över en och annan som varit helt ok men ingen som jag känt varit den optimala för mig. Jag har testat både billiga och dyra men ännu hoppas jag att nästa blir den som är DEN.
MAYBELLINE Big Eyes överraskade mest av dessa då jag vanligtvis inte brukar gilla deras mascaror. Bra formula och två borstar som gör att man verkligen kommer åt varenda Frans.
MAX FACTOR Wild Mega Volume med sin udda borste får inget bra betyg av mig men den funkade utmärkt på min dotter.
LOREAL Miss Manga kändes väldigt bra från början men det kändes som om den torkade ut lite väl snabbt. Annars gillar jag mascara från detta märke.
Nu är detta bara ett utlåtande av mig och säkert finns det många som tycker helt annorlunda då det här med mascara är det mest svåra att rekommendera till någon :D

Sent from my Windows Phone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar