lördag 31 augusti 2013

Sista dagen i augusti

Jag startade helgen med sovmorgon och en härlig promenad. Sitter just nu och äter en sen frukost innan det blir dags att packa ihop lite för en natt på landet. Hoppas att det inte kommer att regna idag då jag tänkte ta mig ut i svampskogen en sväng. Ikväll tror jag T. med pojkvän tänker komma ut och grilla lite med oss så nu ber vi till vädergudarna.
På tal om att be, nu tänkte jag sätta fart och läsa NT och se vad det handlar om. Jag har lovat både min yngsta dotter och Jacob på mitt jobb så den här gången slipper jag inte undan. Har senaste numret av Damernas att bläddra i också ifall det andra blir för mastigt :P
Vad ska alla ni andra hitta på i helgen?

Sent from my Windows Phone

2 kommentarer:

  1. Låter som en galet mysig helg. Här hemma är det ganska lugn dag. Lite pyssel och fix och halvkrasslig liten. Kram kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack vad roligt att höra :)

    Kram och trevlig lördag på dig!

    SvaraRadera