tisdag 28 januari 2014

ETT LITET MISSFÖRSTÅND

Ikväll skulle jag ut till Citygross
för att handla lite mat vilket min
man var fullt medveten om. Vad 
han däremot inte visste var att jag
skickade en bild på två olika färger
av handdukar och badlakan från
Vålamagasinet som har sin butik
alldeles brevid. Jag ville veta vilken
färg han tyckte jag skulle köpa. Fick
inget svar så jag ringde upp honom
och han svarade bara slött att det är
ju ändå jag som bestämmer. Jag slog
till på den lite varmare färgen och
passade även på att köpa en matta
lika som handdukarna. Hann bara
innanför dörren då han kläcker ur
sig; Det var dyra handdukar....han
trodde jag stod på Citygross när vi
pratade men insåg snabbt sitt miss-
tag när han såg påsen.
Fick ett OK ändå att de var fina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar