tisdag 17 december 2013

17 DECEMBER

Ännu en gråmulen dag här i Uppsala.
Tycker det är tråkigt att snön smälte
bort men samtidigt är det ganska så
skönt med barmark. Jag önskar att
solen kunde kika fram ett par timmar
bara för det är så himla mörkt hemma.

Jag känner mig bättre i huvudet idag
och det uppskattas verkligen då jag ett
tag trodde det skulle explodera. Jag ska
nog kila ner till Ica och köpa ingredienser
till Lisa's wienernougat. Då har jag något
litet att sysselsätta mig med i eftermiddag.

Receptet hittar ni inne på denna fina blogg.

<3 <3 <3 <3 <3


3 kommentarer:

  1. Jag saknar snön! Fast som handikappad är det inte helt lätt att ta sig fram då iofs. En dag hade kommunen skottat för min rullstol så jag kom inte ut med den:/ Vad skönt att du är bättre idag, fy för huvudvärk! Wienernougat låter löjligt gott, synd att jag inte bor närmare! Då hade jag nog "råkat" titta förbi hos dig i eftermiddag *S* Hoppas du får en bra dag, antar att du är ledig. Kram/T

    SvaraRadera
  2. Så snygga detaljer Anna!! Love it.
    Hoppas chokladen blev bra!!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja fy tusan vad trist et är i Uppsala nu. Har gärna lite snö på julafton men annars måste jag säga att det är skönt att slippa så länge det går, även om det gör det lite ljusare;) Vill bara ha sommar nu. Hoppas det gick bra med nougaten:) Härliga detaljer också! Kramar

    SvaraRadera