onsdag 6 november 2013

TOPP 5 JUST NU

SEMESTER
(närmar sig sakta)
Louis Vuitton Noe

Alexander McQueen scull scarf
(gärna en med lite mer färg)
 Louboutin skor
Chanel pärlhalsband

Ja, inte är det lätt när man sitter och
drömmer om dyra saker man vill ha.
Man får liksom beta av listan lite för-
siktigt med en sak åt gången och på
min lista är det ju semester som gäller
denna gång. Tro för den delen inte att 
de andra sakerna kommer att trilla bort
från min önskelista.
NÄH, önska är ju inte förbjudet ;)

HA EN UNDERBAR ONSDAG!

8 kommentarer:

  1. Men åååååå jag gör en copy paste rakt av på din ljuvliga önskelista!
    Tänk att ha ett sådant halsband omkring halsen idag...drömmen.
    Hoppas du får en fin dag vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow wow vilken lista, vill också ha allt rakt av. Härligt att ha en semester som väntar, det skulle jag verkligen inte tacka nej till just nu, nå ja vad är väl en bal på slottet;) Och drömma måste man ALLTID, fy vad tråkigt det vore annars. OCh nu får banne mig tomten var snäll i år tycker jag:) Ha en fin dag kära du! Kramar <3

    SvaraRadera
  3. Åhhh, vill ha ALLT på din lista! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja tack en semester hade suttit fint just nu, rymt från allt, men jag hade inte tackat nej till något på din lista, allt är to die for. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Så fina saker! Alexander McQueen-scarfen (svarta) har jag faktiskt, brukar inte köpa döskallar annars, men när han gick bort så blev det någon slags hyllning att skaffa den. LV-väskan är urfin, jag har en neverfull som jag använt mycket genom åren, men skulle gärna ha en mindre LV också. Men mest av allt vill jag hänga med på semester till Usa ju, det slår allt på din lista att få resa!!:) Kram fining!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig lista!!! Jag hade velat ha exakt samma!!!;)
    Så mysig att ni har resan framför er!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Hej hopp, får man sätta upp sig på din önskelista?
    Grymt avis på er som ska på semester... Härligt!
    Stor kram snygging!

    SvaraRadera