tisdag 22 oktober 2013

GOD MORGON TISDAG

Idag har jag snott min lista ifrån fina Linda

Humör: Snorig & glad
Gjort: Sorterat tvätt och laddat tvättmaskinen
Planer: Promenad och jobb (extra sent ikväll pga inventering)
Lyssnar på: Tvättmaskinens snurrande
Dricker: En kopp grönt te
Äter: En macka med ost
Outfit: Mjuisbrallor, raggisar & stickad tröja
Smink: Inget alls än så länge
Bästa: Se bilden ovan
Sämsta: Näsan som droppar oavbrutet
Barn: Så stora att de sköter sig själva
Väder: Än så länge ganska mörkt och 3 plusgrader
Träning: Mina promenader med vovven idag
Dagens ord: Do more of what makes you happy

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul med en liten lista :) . Hoppas du får en härlig dag och att näsan slutar droppa :) . kram kram Linda

    SvaraRadera
  2. Älskar såna här listor, superkul:) Här droppar det konstant från näsan med. haha ja jag var nära på att skriva i mitt inlägg att du nog inte skulle palla med om det blir massor av jul .men kommer mest bli lite julgodis och så, och godis gillar du väl?;) Varför hatar du julen så mycket, får man fråga det? Hua prata inte om träningen. Var ju jätteduktig första veckan och sedan var det som att kroppen bara la av. Är trött och orkeslös, kanske ännu mer orsak att träna men det är som att kroppen vägrar att ta sig utanför dörren. Usch nu får jag ångest, måste banne mig klara av att röra lite på mig..hihi! Kramar söt! <3

    SvaraRadera