onsdag 2 oktober 2013

90 MERINO/10 CASHMERE

Dagens fynd var denna tröja ifrån
CUBUS. Jag köpte en kofta i den
här kvaliten förra året och ville ha
en tröja nu. Så jag sprang upp till
CUBUS efter jobbet för att höra
om de hade någonting kvar på lag-
ret. En stycke tröja i hittades i XL
och jag slog till direkt då mina kära
jobbarkompisar kommit fram till att
jag är ganska stor i stl. haha... de är
inte alltid så snälla mot mig ;) fast jag
är inte snäll mot dem jag heller.
Imorgon ska ni få se detta 99:- fynd.
<3 <3 <3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. Älskar ett bra fynd =) Ha en toppen dag <3 kram

    SvaraRadera
  2. Det var ett fynd du!! ;)
    Och på tal om fynd.. vart jag köper min vintage är ett väldigt enkelt svar!
    Har du hört talas om Beyond Retro. Finns bara i Sthlm, Gbg och malmö.
    De har handplockad 2-hand från USA och England.
    Inga Myrorna Priser men BRA priser och hur mycket fint som helst.
    Köper ALLTID något när jag är där.
    Ha en bra dag <3 <3

    SvaraRadera
  3. Väntar med spänning...Men jag kan aldrig tro att du är stor i storlek så smal som du är, galna kollegor du har;) Kramar söta du!

    SvaraRadera