onsdag 18 september 2013

PW, sniglar & fågeljakt

 Har hunnit ut på en PW idag, SKÖÖÖNT!

Många äckliga sniglar såg jag när jag gick. Det bara
kryllade av dem och jag är så rädd att trampa sönder,
för det knastrar så äckligt :( Men den här stora tycker
jag ändå gjorde sig bra på bild.

Tänk att fåglarna vet när vi har extra många missar
hemma. Då sitter de utanför på balkongräcket och 
retas. Att alla mina ljuslyktor fortfarande är hela
efter morgonens jakt är ett under :)

IDAG KOMMER JAG ATT DRA EN VINNARE
TILL ARMBANDET.

JAG KOMMER OCKSÅ VISA DEN FÖRSTA
AV SJU OUTFITS MED SAMMA KAVAJ.
(Det kan ni tacka fina Linnea för. Hon är så
duktig på att använda kavaj att jag insåg att
jag inte kan vara sämre än henne.)

3 kommentarer:

  1. Gud så vacker du blir på bild jämt. Åh spännande med armbandet, håller tummarna för att det är jag som vinner...hehe! Och du är ju bara för söt med kavajen. Svarade på din kommentar inne hos mig men svarar här med. Känns som jag alltid går i dom där kavajerna så det är nog dags att shoppa några nya att variera med nu...hihi! Stor kram till dig Anna

    SvaraRadera
  2. Vackra du :) . Och vad spännande med outfitsen. kram kram

    SvaraRadera
  3. Snygging! Lika fin som alltid!:-)
    Kram!

    SvaraRadera