måndag 16 september 2013

Idag kom regnet

Oj vilken start på veckan. En sån här regnig dag önskar man att man inte hade en hund som måste ut och rastas. Och för att göra det ännu sämre vaknade jag upp med en hals som värker och gör ont :(  Men vet ni vad? Jag jobbar bara två dagar sen har jag två lediga. Då ska jag ta det lugnt och bara göra mysiga saker så tills dess är det bara att sätta på sig :D och vara happy!!!

Hur ser det ut hos er i veckan, något kul som händer eller?

Sent from my Windows Phone

1 kommentar:

  1. Hua ja idag var det ruggigt och jag känner mig inte pigg jag heller. Skulle bara vilja ligga i sängen en hel dag för mig själv utan några måsten... ja drömma kan man ju:) hoppas att du mår bättre snart vännen. Vilken underbar kappa eller regnrock jag tycker mig se;) kramar

    SvaraRadera