fredag 26 juli 2013

Ur annan synvinkel

Vilken knasig dag det var idag :P
Toppenväder ute och matte ville inte gå ut. Istället drog hon ner persiennerna och sov bort halva dagen. Hon verkade vara sur på mig också för att jag hellre ville åka och bada än att gömma mig i sovrummet. Till slut vaknade hon till liv och vi tog en promenad men hon var fortfarande frånvarande så jag bstämde mig för att få lite uppmärksamhet. Gick fram till en annan kille som var större än mig och muckade gräl. Då ni, då vaknade hon till liv och blev ännu surare på mig. Inte lätt att vara henne till lags hon som tycker att jag är alldeles för mesig i vanliga fall. Nu mår hon hundra gånger bättre och säger att det var något som heter migrän. Tack gode gud för det för jag skulle nog inte klara av att hon var hemma med mig imorgon igen ;)

Sent from my Windows Phone

2 kommentarer:

  1. Inte lätt att veta för en fyrbent att huvudet håller på att explodera. Hoppas du mår bättre idag.
    Mamma C

    SvaraRadera
  2. vilken fiiin vovve du har!! var tvungen o in o kika på han =)

    SvaraRadera